Camp Rock

Sitter just nu och tittar på en gammal favorit film som är kallad “Camp Rock” där min idol Demi Lovato har huvudrollen. Jag kommer ihåg när den hade premiär i USA för tre år sen då var jag i England i området Kent. Jag kommer ihåg att jag hade kontakt min bästa kompis under den dagen. Det var en speciell dag för mig. Jag visste om Demi innan och jag var så exalterad att hon skulle få en roll i en musikal film. Hon var en väldigt duktig sångerska och hon är fortfarande en otroligt bra sångerska. Kan inte vänta till den 14 juli då hon kommer släppa sin första singel till hennes tredje album. Singeln kommer heta “Skyscraper”. Ni kan se omslaget till singeln här nedanför:


Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå fin demi lovato är!

2011-07-05 @ 11:42:16
URL: http://maliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0