Bredäng Camping

Bilderna är tagna från Bredäng Campings hemsida

 

Jag ville bara berätta efter nästan 4 timmars resa från Värmland är jag äntligen framme på Bredäng Camping på Skärholmen i Stockholm. Det verkar väldigt mysigt här. Imorgon blir det och träffa en bekant och hennes ett åriga dotter och sedan gå på foto museét Fotografiska. På måndag blir det Gröna Lund (jag är feg, jag åker nothing!) och träffa en vän från nätet där och sedan en båtguide tur. Tisdag blir det Skansen och troligen Allsång på Skansen live på kvällen. Onsdag lite shopping och sedan hem resa.


Kommentarer
Postat av: lina - en liten vanlig fotoblogg

mysigt det ser ut! :D

2011-07-09 @ 19:16:43
URL: http://lifeaslinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0