Veronica Maggio uppträder på Skansen

Kolla i 1080i kvalitet för få det bästa av videon!
Denna video är sparad i Movie Maker och snart ska jag skaffa mig Premiere så det kommer upp bättre kvalitet snart.

Jag filmade lite av Veronica Maggios andra uppträdande på Skansen, då sjöng hon sin låt “Välkommen in”. Visst är Veronica bra? Videon är inspelad med mammas Canon PowerShot SX210 IS, det är en underbar kompakt kamera! Långzoom & HD inspelning. Eftersom min systemkamera inte har någon filmfunktion, så kan jag använda mammas kamera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin header!! :D

2011-07-14 @ 17:47:51
Postat av: Andromedas fotoblogg!

Jättefin blogg!! :D

2011-07-14 @ 17:48:20
URL: http://andromedasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0